پژوهشگران دانشگاه کانزاس با مطالعه ی جامعه ی آماری 314 نفری مصرف کننده و انجام پرسش و پاسخ آنها دریافتند که اغلب آنها دارای سن بیشتر از 60 سال بوده که برای کاهش مصرف سوخت بنزین و افزایش بهره وری خریداری نمودند.
یو مسئول تیم تحقیق معتقد است: باورپذیری کاهش آلودگی و عدم آلودگی محیط زیست دو عامل در افزایش تقاضا بوده که مشتریان این خودروها را ارتقاء بخشیده است.
تیم تحقیق می گوید: این خودروها حتی هزینه های بالاتری نسبت به مدلهای بنزینی
داشته که آنرا تا حدود 5000 هزار دلار برآورد می کنند. /ع2
انتهاي پيام/