با ورود سامانه بارشی جدید به نیمه غربی کشور، بخش های مرکز کشور و بتدریج دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر افزایش ابر، بارش باران، وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "جمعه 3 آبان ماه 92" اعلام شد،براساس آخرین نقشه های هواشناسی، از فردا و روز یک شنبه با ورود سامانه بارشی جدید به نیمه غربی کشور، بخش های مرکز کشور و بتدریج دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر افزایش ابر، بارش باران، وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، سامانه بارشی فوق روز شنبه در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، کرمانشاه، همدان، لرستان و شمال ایلام سبب بارش باران و وزش باد می شود و در روز یکشنبه در این مناطق دمای هوا کاهش می یابد.


لازم به ذکر است، این شرایط بطور ضعیفتر در روز یکشنبه در بخش های شمالی استان های شمال شرق کشور نیز دور از انتظار نیست و کاهش دما در این روز در شمال غرب، غرب و دامنه های البرز رخ می دهد و همچنین جوی آرام  و پایدار روز دوشنبه کشور را در بر می گیرد.

 گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 19درجه و در کمترین حالت به 9 درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، سرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار