پژوهشگر سیاسی کشورمان گفت: رسانه ملی در برخورد با رویداد های سیاسی دنیا موفق بوده است.

دکتر عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:سازوکار رسانه ای در مواجه با جنگ نرم که این موضوع به عنوان جبهه جدید دشمن علیه کشور هایی مانند ایران که از فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی برخوردار هستند باور سازی در قالب تسخیر اذهان عمومی را پیگیری می کند در کشور انجام شده است.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که سازوکاررسانه ای در مدیریت تلویزیون دیده می شود تصریح کرد :صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تنها رسانه ای در کشور است که گسترش عمیقی پدا کرده و به عنوان رسانه ملی در کشور مطرح است و موضوع سازوکار رسانه ای در مدیریت آن لحاظ شده است و این مقوله مهم با جدیت دنبال می شود .

پژوهشگر سیاسی کشورمان کارنامه رسانه ملی را در برخورد با رویداد های سیاسی جهان قابل قبول دانست واضافه کرد :رسانه ملی در برخورد با رویداد های سیاسی در دنیادر چارچوب مسائل خارجی توانسته کارنامه قابل قبولی را ارائه دهد و شبکه های بین المللی ایران در دنیا مخاطب زیادی داشته باشند به همین خاطر شاهد قطع شبکه های برون مرزی کشور بودیم.

عباسی در خاتمه اظهارداشت :با این حرکت از سوی دشمنان و استکبار جهانی صحت گفتار و درستی اخبار در شبکه های مختلف رسانه ملی ایران به ویژه کانال های برون مرزی برای مردم دنیا مسجل و نمایان شده است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.