تورنومنت آسیایی سبک الیت کیک بوکسینگ چهارشنبه 8 آبان در استان گیلان برگزار می شود.

محمد بهارم جودری مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون ورزشهای رزمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری چندین مسابقه سبکی در خصوص تورنومنت آسیایی سبک المیت کیک بوکسینگ گفت: پیکارهای آسیایی سبک الیت کیک بوکسینگ چهارشنبه 8 آبان به مدت 2 روز در شهر لاهیجان استان گیلان برگزار می شود که طی آن 9 کشور فعال در این سبک برای شرکت در این رقابتها اعلام حضور و آمادگی کرده اند. 

وی تصریح کرد: کشورهایی که برای شرکت در این مسابقات اظهار آمادگی کرده اند عبارتند از روسیه، ترکیه، قزاقستان، آذربایجان، گرجستان، افغانستان و... 

وی افزود: این مسابقات فقط برای آقایان و در بخش کومیته انجام می شود و ورزشکاران رده سنی بزرگسالان، تنها رده سنی هستند که در این تورنومنت حضور دارند. 

جودری خاطر نشان کرد: به نفرات اول این مسابقات مبلغ 1000 دلار به همراه کمربند قهرمانی اهدا می شود و به نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب مبالغ 500 و 200 دلار داده می شود. 

در ادامه این گفتگو مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون رزمی به مسابقات قهرمانی کشور چند سبک اشاره کرد و گفت: رقابتهای قهرمانی کشور سبک مبارزان، جمعه 3 آبان در سالن سرپوشیده 6000 نفری شهید پورشه نیمی برگزار می شود که طی آن حدود 350 ورزشکار در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش مبارزه به مصاف یکدیگر می روند. 

وی هم چنین به پیکارهای قهرمانی کشور سبک فول کیک بوکینگ اشاره کرد و گفت: مسابقات قهرمانی کشور سبک فول کیک بوکینگ نیز پنج شنبه 2 آبان به مدت 2 روز در ورزشگاه مادران و فرزندان (بعثت) تهران برگزار می شود، و در پی آن بیش از 300 رزمی کار این سبک در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش مبارزه با یکدیگر زور آزمایی می کنند. 

هم چنین وی گفت: پیکارهای قهرمانی کشور هوکوتوریوجوجیتسو آقایان پنج شنبه 2 آبان به مدت 2 روز در سالن ورزشی شهید رجایی تهران برگزار می شود. 

این مسابقات با حضور 130 رزمی کار در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش های کاتا و کمیته برگزار می شود. 

گفتنی است اختتامیه این مسابقات پنج شنبه 2 آبان آغاز می شود و پس از آن سوت برگزاری رقابتها زده می شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار