سومین همایش کاربران واحدهای "سیکل ترکیبی" و گازی V94.2، دوازدهم تا چهاردهم آذر ماه 92 در نیروگاه پرند مپنا برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با توجه به وجود تعداد قابل توجهی از واحدهای توربین گازی V94.2 در کشور، هدف از برگزاری اين همايش، هم‌انديشي و بررسي مسائل و تجربيات موجود در زمينه بهره‌برداري از این نوع واحدهاي گازي دركشور تعریف شده است.

این همایش به میزبانی شرکت تولید برق پرند مپنا و با همکاری شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا و انجمن صنفی کارفرمایی نیروگاه های کشور برگزار می‌شود.

همچنين محورهای اعلامی سومين همایش کاربران واحدهای V94.2، شامل بررسی و تحلیل مشکلات بهره‌برداری و تعمیر و نگهداری واحدهای V94.2، بهینه‌سازی، ارتقا (up-grading) و افزایش توان و راندمان نیروگاه، افزایش عمر مفید واحدهای نیروگاهی، بازسازی قطعات واحدهای گازی و سیکل ترکیبی و تحلیل حوادث نیروگاهی (fact finding)، تازه‌های قابل ارايه در واحدهای گازی و سیکل ترکیبی است.

مهلت دریافت مقالات و سوالات کاربران 10 آبان ماه جاري و اعلام نتایج بررسی مقالات نيز 25 آبان اعلام شده است.

گفتني است نخستین همایش كاربران واحدهاي V94.2 با حضور مديران و كارشناسان صنعت برق در 24 آذر ماه 90 در نيروگاه شهداي پاكدشت (سيكل تركيبي دماوند) و با هدف انتقال تجارب بهره‌برداري، كمتر شدن خطرات و اشتباهات و بهينه شدن بهره‌برداري و دومين همايش در روزهای 26 و 27 مهر ماه 91 در محل نيروگاه شهداي پاكدشت (سیکل ترکیبی دماوند) شامل بخش‌هاي ارائه مقالات، پرسش و پاسخ ميان كاربران و پرسش و پاسخ كاربران با سازندگان برپا شد.

برچسب ها: همایش ، کاربران ، سیکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار