نخستین دوره رقابت های تکواندوی جام سفیر کره با قهرمانی تیم منتخب توابع تهران عصر چهارشنبه اول آبان در خانه تکواندوی تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نخستين دوره رقابت هاي تكواندوی جام سفير كره به مناسبت پنجاهمين سالروز روابط دپيلماتيك ايران و كره جنوبی،‌ به صورت یک روزه امروز چهارشنبه اول آبان در چهار وزن المپيكي با حضور تكواندوكاران منتخب استان هاي كشور در خانه تكواندوی تهران برگزار شد.
در اين دوره از مسابقات 108 تكواندوكار از تيم هاي فارس،‌گلستان،‌ اصفهان،‌ كرمان،‌ كهکيلويه و بويراحمد،‌ كردستان،‌ تهران،‌ توابع تهران،‌ خراسان شمالي،‌ كيش، آذربايجان شرقي،‌ خراسان رضوي،‌ بوشهر،‌ يزد، مركزي،‌ اردبيل،‌ كرمانشاه، خوزستان،‌ البرز، مازندران،‌ آذربايجان غربي، گيلان،‌ زنجان،‌ قم،‌ قزوين و همدان حضور داشتند که در پایان تیم توابع تهران با 24 امتياز عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.
همچنین تیم های مازندران با 23 امتياز، قم با 20 امتياز، فارس با 19 امتياز و اصفهان با 19 امتياز و تفاضل رده های دوم تا پنجم را از آن خود کردند.
این پیکارها با حضور 24 تیم از 23 استان کشور بر روی چهار شیاپ چانگ خانه تکواندو و قضاوت 36 داور و با هوگوهای معمولی برگزار شد.
برچسب ها: تکواندو ، ایران ، کره ، تهران ، توابع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار