رییس فدراسیون تکواندو گفت: برای تدریس تکواندو در دانشگاه علمی، کاربردی از استادان کره ای استفاده می کنیم.

سید محمد پولادگر در نشست رسانه ای در حاشیه مسابقات جام سفیر کره به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: پیش از این سه سال قبل رقابت های جام صلح دوستی ایران و کره را میزبانی کردیم اما حالا نخستین دوره رقابت های جام سفیر را در سالروز روابط دیپلماتیک دو کشور بر گزار می کنیم.
وی افزود: بدون تردید ورزش یکی از فاکتورهای تحکیم روابط دو کشور تاثیرگذار است. مهد تکواندو در کره جنوبی بوده بنابراین این ورزش می تواند روی روابط دو کشور بسیار مهم باشد به ویژه اینکه به خاطر افتخارات ایران در تکواندوی جهان و محبوبیت این رشته بین جوانان ایرانی تاثیر آن بیش از گذشته نیر شده است.
رییس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: کمک ها و مساعدت سفارت کره در ایران و شخص سفیر در سال های گذشته و امسال در برگزاری مسابقات و نیز در آینده می تواند در توسعه این رشته و گسترش آن در منطه و نیز تحکیم روابط فرهنگی ورزشی مهم باشد.
وی با بیان اینکه رشته تکواندو چند سالی است که به صورت آکادمیک در ایران تدریس می شود، افزود: در فصل جدید روابط دو کشور قرار است تبادلاتی در استادان دو کشور داشته باشیم و استادان تکواندو برای تدریس به ایران می آیند زیرا آنها از لحاظ آکادمی از ایران جلوتر هستند.
پولادگر با بیان اینکه امیدوارم رقایت های جام سفیر در آینده نیز استمرار داشته باشد، گفت: با توجه به محدودیت در هزینه ها امسال مسابقات در بخش بانوان برگزار نشد اما در سال های بعد برای بانوان هم برنامه خواهیم داشت.
برچسب ها: تکواندو ، ایران ، کره ، پولادگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۴۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
بهترین سرمربی جهان را بخاطرمبلغی پول بی ارزش که ده ها برابر آن حقش بود از خودتان دل چرکی کردید (محمد رضامهماندوست)حالا رفتید استاد کره ای استخدام می کنید.آه مظلوم گیرتان می اندازد.
آخرین اخبار