شهردارمنطقه 17 از اجرای ویژه برنامه های جشن بزرگ غدیر و ارائه خدمات به مناسبت فرا رسیدن روز عید سعیدغدیرخم و دهه ولایت دردارالشهدای تهران خبر داد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، محمد زاده شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : همزمان با فرا رسیدن عید غدیر خم ویژه برنامه هایی در منطقه 17 برگزار شده که روز گذشته نیز با همکاری واحد  137  منطقه 17،جشن بزرگ ولایت  در سینما تئاتر بهاران برگزار شد.
 
 وی افزود : در این جشن که بیش از 500 نفر از شهروندان ، مسئولین و مدارس منطقه حضور داشتند ، برنامه های شاد و متنوعی در قالب ویژه برنامه های فرهنگی برای کودکان ، برگزاری مسابقه ، تئاتر و سرود و دیگر برنامه هایی  برای شرکت کنندگان به نمایش درآمد و در پایان این مراسم نیز پکیجهای تبلیغاتی 137 در میان شرکت کنندگان توزیع شد .
 
همچنین شهردارمنطقه 17 به دیگر برنامه های اجرا شده برای هرچه با شکوه برگزار شدن جشنهای غدیر در دارالشهدای تهران اشاره کرد و افزود : آذین بندی ، نورپردازی میادین ، مساجد و خیابان های اصلی منطقه در آستانه استقبال از عید غدیر خم برای استقبال شهروندان از عید، از دیگر برنامه های مدیریت شهری است که باعث زیبایی بصری  برای هرچه باشکوه برگزار کردن این جشن ها است.
برچسب ها: شهرداری ، غدیر ، جشن ، ولایت ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار