روابط عمومی انتشارات سوره مهر در نظر دارد دهمین شماره نشریه تحلیلی «كتاب مهر» با موضوع « پژوهش در صنعت نشر» را ارائه كند و بر این اساس فراخوان مقاله با موضوع مذكور را منتشر كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره مهر محورهای پیشنهادی جهت ارسال چكیده (طرح اولیه ) مقالات برای شماره دهم نشریه تحلیلی – پژوهشی كتاب مهر با موضوع «پژوهش در صنعت نشر» اعلام می گردد.  
 
موضوعات «نشر دیجیتال»، «قیمت‌گذاری كتاب»، « استراتژی تولید كتاب از مواد اولیه تا تحویل كتاب به مخاطب»، «بررسی شاخص‌های اقتصادی نشر»، «مسئولیت اجتماعی ناشران»، «مشكلات پیش روی ناشران در حوزه مالكیت معنوی»، «تأثیرات صنعت نشر بر سبك زندگی مردم و جامعه»، «بنچ ماركینگ در صنعت نشر» به عنوان زیر موضوع معرفی شده‌اند.  
 
لازم به ذكر است محورهای نگارش مقالات پیشنهادی بوده و نویسندگان محترم می‌توانند موضوعات دیگری نیز كه مرتبط با «صنعت نشر و مسائل و مشكلات آن» باشند، مطرح نمایند.  
 
علاقه مندان می توانند چكیده یا طرح اولیه مقالات خود را تا 15 آبان ماه سال جاری به پست الكترونیكی Ketabemehr@sooremehr.ir ارسال نمایند. با پژوهشگرانی كه چكیده یا طرح مقالات آن ها به تایید اولیه كمیته علمی فصلنامه كتاب مهر برسد جهت سفارش نگارش مقاله تماس گرفته می شود.  
 
شماره دهم فصلنامه تحلیلی – پژوهشی مهر تا پایان پاییز منتشر خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار