هدف گروه "رستاك" اشاعه‌ي فرهنگ نواحي مختلف سرزمين عزيزمان است.

"بهزاد مرادي" خواننده گروه "رستاك" در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران گفت: من و "فرزاد" اصالتا اهل "كرمانشاه" و "كرد" هستيم و به طور كلي هر كدام از اعضاي گروه، با موسيقي نواحي مختلف ايران آشنايي دارند و هر يك داراي ريشه‌اي از اين موسيقي هستند.

وي افزود: احساس ما نسبت به موسيقي نواحي برگرفته از عواطف دروني‌مان به آن است.

مرادي عنوان كرد: همين امر انگيزه‌اي شد تا در راستاي اين نوع موسيقي فعاليت كنيم و بر روي موسيقي نواحي مختلف ايران متمركز شويم.

وي تصريح كرد: گروه "رستاك" تمامي تلاش خود را به كار مي‌گيرد تا در كنار اعمال ايده و نظرات خود، به دو بخش "ساز" و "آواز" به ملودي و شعر قطعه‌ي اصلي پايبند باشد.

"مرادي" بيان كرد: آغاز اين شيوه در ذهن ما فراتر از يك حركت موسيقايي بود و حتي نگاهي اجتماعي در پس آن نهفته است.

وي افزود: نگاه گروه "رستاك" در ابتدا به فرهنگ نواحي مختلف و پس از آن به موسيقي اين نقاط است.

"مرادي" همچنين عنوان كرد: هدف ما اشاعه فرهنگ سراسر ايران در كنار رعايت جزئيات موسيقي نواحي مختلف ايران است و به طور كلي حساسيت، وسواس و دقت بسيار زيادي در اجراي اين قطعات وجود دارد.

خواننده جوان و خوش ذوق گروه "رستاك" خاطرنشان كرد: ما همواره در صدد بوده‌ايم تا از اساتيد هر منطقه براي اجراي قطعه متعلق به آن خطه بهره ببريم. زيرا آنان حافظان اين موسيقي هستند در نهايت هدف اين گروه آشنايي مردم با فرهنگ ها و موسيقي نواحي مختلف ايران است.اميدوارم اين تلاش مقبول هنر دوستان عزيز قرار گرفته باشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
هستی پناهی
۱۷:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
سلام وقت بخیر.لطفا از گروه رستاک بپرسید کی در شیراز کنسرت برگزار میکنند ما شیرازیها و بخصوص قشقاییهای شیراز مشتاق هستیم هرچه زودتر گروه رستاک را در شیراز ببینیم .ممنون که به ما اطلاع رسانی میکنید
آخرین اخبار