مدیر امور بانوان منطقه 16 از تقدیر از سه نفر از نمایندگان پروژه های اجتماع محور فعال در پروژه های کوچک محلی این منطقه خبر داد.

امینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در مراسم اختتامیه دومین جشنواره تسنیم از سه نفر از نمایندگان پروژه های اجتماع محور منطقه که توسط اعضای کانون های خانه های تسنیم با تشکیل گروه های محلی در پروژه های کوچک جمعی را به مرحله اجرا درآورده تقدیر به عمل آمد.

وی در ادامه عنوان کرد: بانوان فعال محلات که در کانونهای خانه های تسنیم عضو شده بودند با حضور در کارگاه های بخش ابتکارات جامعه محور آموزش پروژه نویسی توسط تسهیل گران پروژه ها توانستند 50 پروژه در سطح محلات را به اجرا درآورند که از این تعداد22 پروژه در پنج محور جشنواره تسنیم از سوی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران به عنوان پروژه برگزیده منطقه ای انتخاب شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در نهایت از 22 پروژه برگزیده 3 پروژه این منطقه توسط هیئت داوری اختتامیه جشنواره تسنیم اداره کل امور بانوان شهرداری تهران به عنوان پروژه های برتر شهرداری تهران انتخاب و در این مراسم تقدیر و لوح و تندیس به رسم یادبود به آن ها اهدا گردید.

گفتنی است، مراسم اختتامیه دومین جشنواره تسنیم سه شنبه 30 مهر ماه در سالن  همایش های برج میلاد برگزار گردید./ل

برچسب ها: جشنواره ، تقدیر ، تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار