نایب رئیس هیئت ورشهای جانبازان و معلولین کرمانشاه از پربار بودن پرونده ورزشکاران این استان از ابتدای سال 92 تاکنون خبر داد.

مرضیه یوسفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر در هیئت جانبازان و معلولین استان کرمانشاه 12 رشته ورزشی در بین قشر ورزشکار جانباز و معلول فعال است و از افتخارات ما این است که در حال حاضر 4 ورزشکار در رده تیم ملی داریم.

وی افزود: در سال 92 محمد خالوندی در مسابقات پرتاب نیزه جهانی فرانسه موفق به کسب مدال طلا شد و بهروزی ملی پوش قایقرانی در 13 مهر در کشور ازبکستان در رقابتهای آسیایی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و در حال حاضر صمد عباسی وزنه بردار ملی پوش راهی رقابتهای پاراآسیایی مالزی می شود.

یوسفی ادامه داد: از دیگر حضور ورزشکاران کرمانشاهی می توان از ملی پوش بودن چهار فوتبالیست کرمانشاهی در تیم ملی فوتبال هفت نفر، 2 ملی پوش قایقرانی بانوان و تنیس روی میز اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قهرمانی تیم فوتبال هفت نفره کرمانشاه در رقابتهای قهرمان کشوری که از 20 تا 25 مهر در زنجان برگزار شد از دیگر دستاوردهای درخشان ورزشکاران کرمانشاهی در حال حاضر است.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار