عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: در جلسه امروز دکتر فانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حضور پیدا کرده و با اعضای کمیسیون برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و ایده‌هایی که در رابطه با تحول‌گرایی در رابطه با آموزش و پرورش دارند را مطرح کردند.

حجت‌الاسلام موسی احمدی نماینده مردم دیر، کنگان و جم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس گفت: در جلسه امروز دکتر فانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حضور پیدا کرده و با اعضای کمیسیون برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و ایده‌هایی که در رابطه با تحول‌گرایی در رابطه با آموزش و پرورش دارند را مطرح نمودند.

وی ادامه داد: دکتر فانی 4 اولویت کاری خود را بیان کردند، یکی ساماندهی نیروهای آموزش و پرورش، توسعه مشارکت در آموزش و پرورش، با توجه به اینکه سرانه آموزش و پرورش قابل توجه نیست و نیاز به تامین منابع وجود دارد، دکتر فانی یکی از راهکارهای رفع این مسئله را توسعه مشارکت می‌داند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: برنامه سوم وی در رابطه با رفع مسئله بودجه بود که گفتند با عنایت به بودجه موجود نمی‌توانیم پاسخگوی مسائل و مشکلات وزارت مربوطه باشیم و نظرشان براین بود که مجلس در مورد بودجه آینده این وزارتخانه کمک کند.

وی در ادامه بیان کرد: چهارمین مسئله‌ای که دکتر فانی به آن اشاره کردند در مورد ارتقای کیفیت مدیریت آموزش و پرورش بود.

احمدی ادامه داد: این جلسه بسیار صمیمانه برگزار شد و دوستان نظرات خود را در رابطه با آموزش و پرورش و همچنین بحث پرورش و مهندسی فرهنگی که مقام معظم رهبری فرموده بودند بیان کردند،‌ سوالات خود را در مورد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مطرح کرده و در رابطه با هنرستان‌ها به دلیل صنعتی بودن کشور نظرات خود را مطرح کردند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امروز همچنین سندیکای نیرو در کمیسیون حضور یافته و طرحی را در مجلس ارائه کردند که این طرح در رابطه با پیمان‌کاران خصوصی مطرح شده است با این مضمون که پیمانکارانی که قبل از تحریم قراردادهایی را منعقد کرده و بعد از تحریم با مشکلاتی مواجه شده‌اند که نتوانسته‌اند پیمان‌های خود را ادامه دهند این درخواست را عنوان کردند که راهکاری برای آن‌ها باشد که کارفرما فسخ پیمان کند و یا مساعدتی نسبت به این مسئله داشته باشد که در این رابطه نیز بحث مفصلی صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش ، کمیسیون ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار