معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 7 از اجرای نقاشی دیواری بر روی دیواره های بزرگراه امام علی خبر داد.

مهران احمدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به منظور ایجاد فضای شهری مناسب تعدادی از نماهای باقیمانده در جداره های بزرگراه امام علی(ع) به وسیله سیمان بدنه سازی می شود تا روی آن ها نقاشی دیواری انجام شود.

وی اظهار داشت: سیمان کاری این جداره ها تا پایان هفته به پایان می رسد و پس از تایید تصاویر توسط سازمان زیبا سازی تهران مراحل اجرای نقاشی دیواری در این بزرگراه آغاز می شود.
احمدی در ادامه عنوان کرد: کاهش آلودگی های بصری ، تزئین فضای شهر، تامین آرامش روحی و روانی شهروندان و احیای فضاهای نازیبا و بد منظر در بزرگراه ها و معابر از جمله دلایل ترسیم نقاشی دیواری در بزرگراه امام علی ( ع) است.
وی با اشاره به ویژه برنامه های عید سعید غدیر خم که در منطقه بر پا میشود تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن این عید، معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه برنامه ی گسترده ای برای آذین بندی محور های اصلی منطقه از جمله خیابان های شریعتی، سهروردی، سید خندان و میدان سپاه را در دستور کار دارد.
احمدی همچنین افزود: اجرای طرح ویژه لایروبی، رسوب برداری و نگهداری شبکه اصلی و فرعی مسیلها، کانالها و انهار از دیگر اقدامات این معاونت بوده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به آغاز فصل بارش مشکل آبگرفتگی و ساماندهی آبهای سطحی امر مهمی است که باید مورد ارزیابی قرار گیرد و این امر مهم را از اولویت هایی دانست که از سوی مدیریت شهری تاکید زیادی بر آن شده است./ف

 

 

 

برچسب ها: هفته ، غدیر ، عنوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار