نماینده خلخال و کوثر در مجلس گفت: کارخانه سیمان خلخال را بعد از انصراف پیمانکار قبلی، شرکت شالکه اجرایی و عملیاتی می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه خلخال اظهار داشت: با توجه به اینکه مدت‌هاست از آغاز عملیات اجرایی کارخانه سیمان خلخال می‌گذرد و طرحی که می‌توانست در توسعه منطقه موفق باشد با این همه با وقفه مواجه شده و تاکنون پیگیری‌هایی را در این راستا صورت گرفته که این پیگیری‌ها به نظر می‌رسد منجر به نتیجه شود.

وی گفت:‌ تاکنون جلسات و نشست‌های زیادی با مسئولان وزارتخانه‌ها، بانک‌ها و همچنین شرکت‌های شستا، اسپندار، شالکه و یک شرکت ایرانیترکیه‌ای و همچنین بنیاد جانبازان داشتیم که ماحصل این پیگیری‌ها مفید بوده است.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس افزود: در این پیگیری‌ها شاهد نشان دادن تمایل شرکت شالکه برای سرمایه‌گذاری در این طرح مهم هستیم هر چند شرکت‌های دیگر این آمادگی را داشته‌اند اما به ظاهر شرکت شالکه کننده کار است.

جعفری بنه خلخال عنوان کرد: هدف ما تلاش برای توسعه و عمران و ارتقای شاخص‌های مختلف در جنوب استان اردبیل است و شبانه‌روز با دوندگی‌های فراوان پیگیر این مهم هستیم.

وی به توافقات انجام شده با شرکت شالکه اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود به زودی مشکل کارخانه سیمان حل شده و عملیات اجرایی آن آغاز شود/س.

برچسب ها: خلخال ، کارخانه ، سیمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.