بدنبال مسایلی که در مسابقه بین تراکتورسازی تبریز و فولاد اهواز حادث شد اين باشگاه، شکاينت نامه اي تنظيم و به فدراسيون فوتبال ارسال کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران بدنبال مسایلی که در مسابقه بین تراکتورسازی تبریز و فولاد اهواز حادث شد و حقوق تیم تراکتور پایمال و به هوادارانش توهین شد مدیرعامل باشگاه روز شنبه 92/7/27 با ارسال دو نامه به ریاست محترم فدراسیون از داور بازی و بازیکن تیم فولاد شکایت و درخواست نمود هرچه زودتر حقوق باشگاه احقاق شود.
 
بدنبال تکمیل خطای داوری توسط مسئولین فدراسیون و کسر یک امتیاز از تیم تراکتورسازی نامه های فوق جهت استحضار هواداران به شرح ذیل منتشر می شود.
 

برچسب ها: تراکتور ، فولاد ، نامه ، شکایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۱۶:۵۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۲
دیشب برنامه نود مشخص کرد 2 بازی ملوان وسایپا اشتباهات داوری به سود تراکتور سازی بود حرکت لوسیانو رو هم همه انجام میدن. جواد نکونام انجامش داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۳۰ مهر ۱۳۹۲
براي ما مهم نيست ازمون امتياز كسر شود اما بترسيد از خشم آذربايجان
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۴۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید مسولین محترم وقت ما مردم آذربایجان پیرو ولایت و پای بند به ارمانهای نظام و انقلاب هستیم ولیکن با نا عدالتی در هر سطحی مخالف و مقاومت خواهیم نمود امیدوارم احقاق حق شود تا دشمنان سودجو سعی در صدد سوء استفاده نباشند اما بزرگنمایی و تکرار ناعدالتی منجر به رخ داد ناشایست خواهد بود
آخرین اخبار