فردا با ورود سامانه بارشی به کشور ابتدا در شمال غرب، سواحل شمالی کشور ابرناکی، بارش باران، در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف و وزش باد و در نیمه شمالی کشور کاهش دما بین 5 تا 10 درجه پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "سه شنبه 30 مهرماه 92" اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز تنها در برخی مناطق شمال شرق کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود  و از اواخر امروز سامانه بارشی از مرز های شمال شرقی کشور خارج می شود.

براساس این گزارش، فردا جو آرام بر اکثر مناطق کشور حاکم است و از بعدازظهر فردا با ورود یک سامانه بارشی به کشور ابتدا  در شمال غرب و سپس طی روز پنجشنبه علاوه برآن در سواحل شمالی کشور ابرناکی، بارش باران، در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف و وزش باد و در نیمه شمالی کشور کاهش قابل توجه دما  بین 5 تا 10 درجه پیش بینی می شود.



لازم به ذکر است، در دو روز آینده خلیج فارس مواج و طوفانی خواهد بود و در همین مدت وقوع پدیده باد و گرد و خاک و در برخی مناطق جنوب غرب دور از انتظار نیست و در شرق و جنوب شرق کشور نیز باد و گرد و خاک پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف و در پاره ای نقاط غبار محلی پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 20 درجه و در کمترین حالت به 6 درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار