استاندار تهران گفت: با تشکیل نشست های گوناگون در پی ارتقای بودجه سال 93 هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سید حسین هاشمی در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی استان گفت: در هر هفته این جلسات به شکل مستمر تشکیل می شود و آن هم به این دلیل است که با در نظر گرفتن بودجه سال 93 بتوانیم بودجه ای در حد نیاز استان و ارگان ها ذیربط تامین کنیم.


وی افزود: با توجه به اینکه 50 درصد از در آمد تهران از استانداری تهران تامین می شود اما 36دهم درصد به این سازمان اختصاص می یابد و این رقم برای استانداری تهران به هیچ عنوان شایسته نیست.

استاندار تهران با بیان اینکه تراکم جمعیت تهران ده برابر کل کشور است  ياد اور شد:در پی ساماندهی بودجه این ا ستان هستیم.

وي در خصوص آبیاری بعضی از زمین ها زراعی شهرستانهای استان تهران گفت: در جنوب تهران بعضی از اراضی سیفی کاری با آب فاضلاب آبیاری می شود که این ابیاری از نظر وزارت بهداشت و سازمانهای ذیربط بسیار مخرب است.

هاشمي با بیان اینکه با آبیاری اراضی سیفی کاری و کشاورزی باید بهداشتی باشد ، گفت: در صورت مشاهده آبیاری غیر اصولی این اراضی کاملاً تخریب می شود.


در ادامه استاندار تهران در خصوص کم و کیف انتقال پایتخت از تهران تاکید کرد: برای اینکه پایتخت انتقال پیدا کند نیازمند احیای زیر ساختها هست و در یک اقدام زود هنگام نمی توان کاری را از پیش برد و این مسئله باید کارشناسی شده پیگیری شود.


هاشمی در باره رد صلاحیت شهردار اسلامشهر خاطر نشان کرد: تایید یا رد صلاحیت افراد در شورا بررسی می شود و حکم شهردار شهرهایی با زیر 2000 نفر جمعیت را خود بنده حکم می کنم و شهرهای بالای 2000 نفر جمعیت را بر عهده وزیر کشور است./ف

 

 

برچسب ها: تامین ، ارگان ، زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار