گوشت و روغن شترمرغ مانند يك اكسير براي درمان بيشتر بيماري ها عمل مي‌كند.

اكبر كتابي دكتراي طب سنتي در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار كرد: روغن شترمرغ از جمله روغن هايي دروني است كه در جهان شناخته شده و به دليل اينكه مولكول هاي چربي آن شباهتي زياد با مولكلوهاي چربي پوست بدن انسان دارد سازگاري خوبي با هم دارند.

وي با اشاره به اينكه روغن شترمرغ سرشار از امگا 3، 6 و 9 است خاطرنشان كرد: اين روغن از جنبه‌هاي بهداشتي، دارويي و زيبايي مورد استفاده قرار مي گيرد خاصيت‌هاي بهداشتي اين روغن در درمان سريع خارش ، ‌آفتاب سوختگي، رفع خستگي و افزايش جريان خون در ماساژ، حالت دهنده، تقويت كننده موي سر، مژه و ابرو و بازيابي سلول‌هاي پوست طبق آداب غذا و خشكي پوست نتايج خوبي در استفاده از روغن شترمرغ ديده شده است.

وي با اشاره به اينكه روغن شترمرغ خاصيت آنتي هموروئيد دارد، تصريح كرد: در سيستم دارويي جهت رفع زخم‌ها ، كبودي‌ها، خراشيدگي‌ها، سوختگي هاي خفيف زخم بستر، نيش حشرات، تبخال، زانو درد، كشيدگي هاي عضلاني و رفع دردهاي مزمن موثر است.

كتابي بيان داشت: روغن شترمرغ اصل به عنوان لايه بردار، جوان كننده، روشن كننده، ضد لك و به دليل وجود اسيد چرب غير اشباح موجب بهبود شبكه فيبري پوست شده و در صاف كردن خطوط چروك صورت و گردن و برطرف كننده خشكي لب بسيار موثر است.

وي در پايان افزود: گوشت شترمرغ گرم مزاج است در جهت درمان كم خوني، بيماريهاي قلبي و عروقي، ورزشكاران، كودكان و به دليل وجود ‌آهن بالا به زنان باردار توصيه مي شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بیماری ، اکسیر ، درمان ، خون ، ماساژ ، سلول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار