مدير اداره آموزشهاي شهروندي منطقه يک گفت: 21 خانه کودک در حال حاضر در محلات شمال تهران، با هدف ايجاد محيط مناسب جهت آموزش و تقويت مهارتهاي کودکان،‌آماده ارائه خدمات به کودکان 3 تا 6 سال است.

سياوشي در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: خانه هاي کودک با هدف ارائه خدمات آموزشي از طريق بازي و اسباب بازيهاي مناسب کودکان، ايجاد محيطي امن و آسوده و همچنين ارتقاي سطح سلامت کودکان از طريق بازي و به کارگيري افکار خلاق، آموزش تقويت مهارتهاي زندگي و سبک زندگي سالم به کودکان، بهره برداري مناسب از اوقات فراغت با کارکرد برقراري ارتباط موثر با کودکان، توجه به محيط پيرامون و محيط زيست شهري در جهت تقويت قدرت تشخيص در کودکان و پرورش استعداد هاي خلاق در کودکي راه اندازي و تجهيز مي شوند.
 
سياوشي تصريح کرد: در حال حاضر 21 خانه کودک در سراهاي محلات شمال تهران در حال فعاليت هستند و 3 خانه کودک نيز در سراي محلات در بند، زعفرانيه و جماران در حال آماده سازي براي خدمت رساني هستند.
 
سياوشي بيان کرد: درا ين خانه ها، ارائه خدمات آموزشي از طريق بازي و اسباب بازيهاي مناسب کودکان و تقويت مهارتهاي زندگي از طريق بازي با اسباب بازي و قصه گويي، افزايش خلاقيت از طريق اجراي تئاترهاي آموزشي، ايجاد تعامل هدفمند بين والدين، کودک و شهر؟ از اولويتهاي محورهاي اصلي فعاليت هاي خانه کودک است.
 
سياوشي خاطر نشان کرد: در خانه هاي کودک علاوه بر برنامه هاي آموزشي، برنامه هاي مناسبتي، جشن،‌انواع تئاترهاي آموزشي و اردوهاي آموزشي اجرا مي شود./ف
برچسب ها: موزش ، کودک ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار