رقابت های تکواندوی جام سفیر کره به صورت یک روزه چهارشنبه اول آبان به میزبانی خانه تکواندوی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: دومین دوره رقابت هاي تكواندوی جام سفير كره به مناسبت پنجاهمين سالروز روابط دپيلماتيك ايران و كره،‌ چهارشنبه اول آبان در چهار وزن المپيكي و با حضور تكواندوكارانی از استان هاي سراسر كشور بر روی چهار شیاپ چانگ خانه تکواندوی تهران برگزار مي شود.

به منظور برگزاري هرچه بهتر اين دوره از رقابت ها،‌ حضور 4 تكواندوكار و 3 نفر در كادر فني در قالب يك تيم به عنوان سهميه هر استان در نظر گرفته شده است.

در دومین دوره این مسابقات، 108 تكواندوكار از 26 استان فارس،‌گلستان،‌ اصفهان،‌ كرمان،‌ كهگيلويه و بويراحمد،‌ كردستان،‌ تهران،‌ توابع تهران،‌ خراسان شمالي،‌ كيش، آذربايجان شرقي،‌ خراسان رضوي،‌ بوشهر،‌ يزد، مركزي،‌ اردبيل،‌ كرمانشاه، خوزستان،‌ البرز، مازندران،‌ آذربايجان غربي، گيلان،‌ زنجان،‌ قم،‌ قزوين و همدان حضور دارند.

مراسم افتتاحيه اين مسابقات نيز از ساعت 16 تا 17 چهارشنبه با حضور مسئولان فدراسيون تکواندو و سفير كره جنوبي در ايران‌ در خانه تكواندو برگزار مي شود.

زمان پذيرش، ثبت نام،‌ وزن كشي و قرعه كشي تيم هاي شركت كننده در اين دوره سه شنبه 30 آبان در خوابگاه شهداي مكه تهران در نظر گرفته شده است.

با هماهنگي صورت گرفته با سفارت كره و یک حامی معتبر کره ای،‌ به نفرات برتر هر وزن جوايز نفيس و به تيم هاي اول تا سوم نيز كاپ قهرماني اهدا مي شود، همچنين به تمامي شركت كنندگان در اين مسابقات نيز گواهي حضور داده خواهد شد.

پايان متن/مح

برچسب ها: تکواندو ، ایران ، سفیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار