معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 13 با اشاره به لزوم توجه به نیازهای جانبازان و معلولان به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای حمل و نقل شهری به این قشر پرداخت.

 سیروس میلانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: خوشبختانه اقدامات شایسته و مهمی در خصوص تردد و آمد و شد این عزیزان انجام شده که امید آن می رود با همکاری شهردار منطقه و مسئولان بتوانیم اقدامات فوق را به صورت گسترده تر در تمامی نقاط محله فراگیر کرده و گوشه ای از مشکلات این دسته  از شهروندانمان را رفع کنیم.
میلانی با بیان اینکه در طول سال گذشته و در 6 ماهه اول سال 92 فعالیت هایی در زمینه تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری به خودروهای مناسب سازی شده جهت سرویس دهی به افراد دارای معلولیت از در منزل صورت گرفت تصریح کرد: بر این اساس با اختصاص چند دستگاه خودرو ون که برای 2 تا 3 ویلچرنشین و 4 همراه طراحی شده است به ناوگان حمل و نقل شهری واگذار شد تا امکان رفت و آمد آنان فراهم شود.
معاون شهردار منطقه 13 ادامه داد: همچنین چند دستگاه اتوبوس که جلوی در ورودی آن کفه های متحرک قرار دارد و جهت ورود ویلچر مناسب سازی شده به ناوگان اتوبوسرانی منطقه اضافه شده است.
وی افزود: عملیات نصب پل های همسطح فلزی برای هموار نمودن مسیر تردد جانبازان و معلولان در 4 ناحیه منطقه در دست اقدام است.
میلانی خاطرنشان کرد: تجهیز ساختمان های اداری و تجاری منطقه به بالابرهای برقی، همسطح سازی نهرها و جدول ها خیابان ها متناسب با سطح سواره رو، نصب سرویس بهداشتی فرنگی در دستشویی های عمومی و نصب کفپوش های برجسته ویژه نابینایان در بیشتر پیاده روهای پرتردد منطقه برای شناسایی مسیر و تقاطع ها از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه است که تا به امروز برای جانبازان و معلولان در نظر گرفته شده است./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار