"ماجراهای پری دریایی" عنوان مجموعه رمان سه گانه ایست که در حوزه ادبیات داستانی توسط انتشارات قدیانی چاپ شده و در اختیار علاقمندان به داستان های فانتزی قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به تقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی داستان های این مجموعه در قالب سه داستان با عنوان های "دم اسرارآمیز"، "قصری در مه "، "هیولایی در اعماق"، نوشته "لیز کسلر" و با ترجمه سعیدا زندیان می باشد.

این رمان سه جلدی، ماجراهای عجیب و خواندنی دختریست که ناگهان به شکل یک پری دریایی در می آید. یکی از روزها که دختر داستان ما مشغول شنا کردن کنار دریاست با یک پری دریایی دوست می شود و همراه او به اعماق دریا سفر می کند. در دنیای پری های دریایی با صحنه ها و ماجراهای شگرفی روبرو می شود و بعد از سال ها دوباره به دنیای بیرون از دریا باز می گردد.

"دم اسرار آمیز" عنوان نخستین جلد از این مجموعه ی سه گانه است. در این داستان شما با "امیلی" دختری روبرو می شوید که راز بزرگی را از اطرافیانش پنهان کرده است. رازی که کمی متفاوت تر از رازهایی است که بسیاری از ما در دل داریم. دختر داستان ما با باقی دخترها فرق بزرگی دارد و آن هم این که او یک پری دریایی است. البته تا قبل از شرکت در کلاس شنای مدرسه، خودش هم چیزی از این ماجرا نمی داند.

امیلی در بخشی از کتاب درباره رازش می گوید:
«هر كسي رازي دارد. اما رازي كه من دارم با همه كمي فرق مي‌كند. هرچند تا اولين روز كلاس شناي ترم هفتم هنوز به آن پي نبرده بودم. مي‌دانيد،‌ آخر پيش از آن هرگز اجازه نداشتم وارد آب بشوم، اما پس از رخ دادن اتفاقاتي، شنا كردن كم كم برايم امري عادي شد. خيلي عادي، به شكلي كه شايد بشود گفت ... .
 

"هیولایی از اعماق" عنوان دومین داستان از این مجموعه سه گانه است. در این کتاب امیلی، پری دریایی داستان ما قدم در دنیای جدیدی می گذارد. دنیای جدیدی که خودش هم نمی داند قرار است به انتظار چه اتفاقاتی در آن باشد. زمانی که بخش نخست این سه گانه را خوانده باشید به طور حتم می دانید که امیلی داستان ما نیمی از وجودش پری دریایی و نیمی دیگر از او هم دختری معمولی مانند دیگر هم سن و سالانش است. داستان" هیولایی از اعماق" دربردارنده بخشی از زندگی این دختراست که در میان پریان اتفاق می افتد.

داستان درجزیره‌ای پوشیده از شن‌های سفید اتفاق می‌افتد؛ جزیره‌ای پر از درختان نخل که از میان دریایی آبی و درخشان سر برآورده است؛ مکانی اسرارآمیز که آدمیان و پریان دریایی کنار هم زندگی می‌کنند. نقطه‌ای جالب و هیجان‌انگیز برای دختری که به محض فرو شدن در آب، دُمی چون پریان دریایی درمی‌‌آورد.
 


" قصری در مه" هم عنوان سومین و به عبارتی آخرین داستان از این مجموعه است. امیلی که دیگر به مدرسه پریان می رود و بیشتر زمانش را با بهترین دوستش می گذراند؛ با پیدا شدن حلقه ای مدفون در زیر شن ها با تغییرات بسیاری روبرو می شود. حلقه بعد از رفتن به دست او هرگز بیرون نمی‌آید.
 


گفتنی است که "دم اسرار آمیز" در 295 صفحه با قیمت6500 تومان در تیراژ1100،"هیولایی از اعماق" در 269 صفحه و " قصری در مه" هم در261صفحه با قیمت 6500 تومان در تیراژ 3300 منتشرشده و در اختیار نوجوانان علاقمند به رمان های فانتزی قرار گرفته است.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار