سید علی موسوی گرمارودی از تألیف کتابی با عنوان «به کوتاهی آه،‌ به بلندای ماه» خبر داد و گفت: این کتاب به گوشه‌هایی از زندگی حضرت زهرا(س) اشاره دارد و توسط انتشارات قدیانی منتشر می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سید‌علی موسوی گرمارودی شاعر و منتقد ادبی،‌در ارزیابی ادبیات معاصر گفت:‌ استاد بزرگوار ما امیری فیروزکوهی می‌گفت، رهی معیری زمانی که یک غزلی می‌سرود،‌6 ماه روی آن کار می‌کرد، یه غزل 7 بیتی را حسابی صیقل می‌داد، کلمات را جا به‌جا می‌کرد،‌ کلمات بهتر پیدا می‌کرد،‌ تا در نهایت غزل را به اتمام می‌رساند. شاعران جوان معاصر نیز باید از اساتید زبان و ادب فارسی الگو بگیرند.

این شاعر با اشاره به ارزیابی وضعیت آینده شعر فارسی ادامه داد: از دستورات دینی ما این است که آینده را روشن ببینیم،‌ نسل جوان شاعران ما نیز نشان داده‌اند که با استعداد هستند‌، در همه زمینه‌های ادبی به اعتقاد من در وضعیت فعلی رو به اوج هستیم.

وی با اشاره به اثری درباره حضرت زهرا(س) که در دست نگارش است،‌ گفت: " به کوتاهی آه، به بلندای ماه" عنوان اثری است که از سوی انتشارات قدیانی منتشر می‌شود و زندگی حضرت فاطمه(س) را بررسی می‌کند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار