طی نشستی باحضور شهردار منطقه 18و مدیرعامل مجتمع نیکوکاری رعدالغدیر ،موضوع توسعه فضاها و مراکز توانبخشی و اشتغال زائی ویژه معلولین جسمانی وحرکتی در این بخش از پایتخت مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در این نشست که ساعتی به طول انجامید ، صارمی زاده شهردار منطقه طی سخنانی کوتاهی نقش عملکردی مؤسسات خیریه در سراسر کشور را بسیار اصولی و پیچیده دانست و تأکید کرد : افرادی که در این وادی حضور پیدامی کنند، بایدعاشق ودلداده باشند و کمک به این گونه مؤسسات ، وظیفه ای انسانی واداری همه است که بحمدالله مدیریت شهری دراین بخش ازپایتخت در زمان حضور بنده ،اقدامات قابل توجهی را به انجام رسانیده وباید شکرگزار درگاه الهی بابت افتخار خدمت به افراد معلول جسمانی وحرکتی باشم .

وی همچنین با بیان این نکته که معلولیت محدودیت نیست ، اظهار داشت : نوع و مسیر زندگی بستگی به نوع تفکر و اندیشه فرد داشته و با تفکر مثبت می توان همواره مسیر تعالی و پیشرفت را طی کرد.

به گفته صارمی زاده ، نقص جسمی شاید طی این مسیر را سخت تر نماید ، اما محدودیتی ایجاد نکرده و اگر تلاش افراد سر سختانه باشد ، به هرچه که فکر می کنند دست پیدا خواهند کرد.

همچنین  علی سلطان راد مدیر عامل مجتمع نیکوکاری رعد الغدیر نیز گزارش مبسوطی را از تاریخچه فعالیت ،گستره اقدامات و تعداد شعب این مجتمع رابه سمع ونظرشهردارمنطقه18رساند و ضمن برشمردن بخشی ازمعضلات پیرامون افراد معلول جسمی وحرکتی ،از ایشان خواست تا مجتمع رادرگسترش فضاها و مراکز توانبخشی و اشتغال زائی یاری دهد .

مهندس رضانثاری قائم مقام ، مصطفی حسنی مدیر اداره روابط عمومی شهرداری، آتشک و اصلانی مدیران مجتمع نیکوکاری رعدالغدیر دریافت آباد ومؤسسه خیریه امام رضا(ع) ازدیگر شرکت کنندگان دراین نشست بودند.

برچسب ها: توسعه ، معلولین ، جسمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار