برنامه "مهارت هاي اقتصادي" به موضوع بازار يابي و فروش تلفني مي پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تنها ابزار فروشنده در بازاریابی تلفنی ،صدای او است.اما درملاقات حضوری بازاریاب علاوه بر صدا از سایر ابزارها و داراییها نظیر سیما ،زبان بدن ،کاتالوگ ،لوح فشرده تبلیغاتی و....بهرمند است.لذابايد بپذیریم که بازاریابی تلفنی بسیار دشوار تر از بازاریابی حضوری است.

پرويز درگي كارشناس اقتصادي در برنامه فردا حضور دارد و در مورد فروش تلفني و اشتباهات رايج در بازار يابي تلفني و ... مطالبي را به سمع شنوندگان محترم مي رساند.

"مهارت هاي اقتصادي" شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 16 به مدت 55 دقيقه تقديم شما عزيزان مي شود.


انتهاي پيام/
برچسب ها: رادیو ، اقتصاد ، بازاریابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.