راديو اقتصاد با توجه به چالش ها و نوسانات موجود در بازار خودرو اقدام به توليد و پخش برنامه اي با عنوان "صنعت خودرو" كرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، راديو اقتصاد با توجه به چالش ها و نوسانات موجود در بازار خودرو اقدام به توليد و پخش برنامه اي با عنوان "صنعت خودرو" كرده است.

صنعت خودروي هر كشوري، به دليل ارزش و جايگاه ويژه‌ آن در شبكه توليد صنعت و خدمات پس از فروش، يكي از شاخص‌هاي توسعه‌يافتگي تلقي مي‌شود. در ايران، صنعت خودروسازي كه به حق صنعتي كليدي به شمار مي‌آيد، تاثيري مهم در روند رشد و شكوفايي بخش‌ها و ديگر صنايع كشور دارد.

علي پاكزاد سردبير برنامه با مباحث مختلفي در خدمت شما شنوندگان محترم خواهد بود.در بخش اول علي بازديد كارشناس بازار خودرو با مبحث واردات خودروي دست دوم و راه هاي ايجاد تعادل در قيمت خودروهاي داخلي مطالبي را خدمت شما شنوندگان محترم ارائه مي دهد. در بخش دوم با مهندس قياسي عضو اتحاديه توليد كنندگان خودروهاي تجاري در مورد بررسي دلايل كاهش توليد خودروهاي تجاري بحث و گفت و گو مي شود و در بخش پاياني با احمد نعمت بخش دبير انجمن خودروسازان در خصوص بررسي دلايل نامه نگاري خودروسازان با وزير صنعت ،معدن و تجارت گفت و گو مي شود.

"صنعت خودرو" سه شنبه 23 مهرماه ساعت 19:15 از شبكه اقتصاد موج اف ام رديف 98 پخش مي شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار