نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: اقدامات لازم براي جلوگيري از جيره‌بندي آب شهر قم انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم،  حجت‌الاسلام والمسلمين محمدرضا آشتياني روز يك شنبه در نشستي با حضور مديران عامل شركت‌هاي آب، آبفا و برق استان افزود: با برپايي جلسات ماهيانه مجمع نمايندگان با حضور دكتر لاريجاني، مشكلات آب، آبفا و برق استان را پيگيري و اقدامات لازم را در خصوص رفع اين مشكلات انجام خواهيم داد.
وي خطاب به مسوولان مربوطه گفت: مشكلات، چالش‌ها، اولويت‌ها و پيشنهاد‌هاي خود را اولويت‌بندي و تنظيم كنيد و به نمايندگان استان ارايه دهيد تا در زمان لازم، ما نيز اين مشكلات را تا آنجا كه در توان است پيگيري كنيم.
وي گفت: بايد تلاش شود مشكلات بخش آب و برق استان به صورت ريشه‌اي و در كوتاه‌ترين زمان برطرف شود، زيرا هر چه كه زمان بگذرد مشكلات نيز بيشتر خواهد شد.
آشتياني ابراز اميدواري كرد: با برپايي جلسات ماهيانه مجمع نمايندگان با حضور دكتر لاريجاني به عنوان نماينده استان و رييس مجلس شوراي اسلامي، مشكلات آب، آبفا و برق استان پيگيري و اقدامات لازم در خصوص رفع اين مشكلات انجام شود.
وي با اشاره به پيگيري هاي زياد انجام شده در بخش آب در استان قم افزود: اگر اين تلاش و پيگيري وجود نداشت سال گذشته و امسال با جيره‌بندي مواجه بوديم همانطور كه در بسياري از استان‌هاي كشور مشكلات اين چنيني وجود دارد.
مديران عامل شركت‌هاي آب، آبفا و برق استان نيز در اين نشست به تشريح چالش‌ها و مشكلات پيش‌روي صنعت آب و برق استان پرداختند و خواستار توجه بيشتر مسوولان و نمايندگان استان به اين بخش به ويژه در زمينه تخصيص اعتبارات شدند.
همچنين در اين نشست مشكلات مربوط به پروژه هاي آبرساني و انتقال آب از سد عليخان به قم، پروژه فاضلاب نيروگاه و پست‌هاي برق قم به صورت خاص بررسي شد./س
برچسب ها: قم ، نمایده ، مجلس ، جیره بندی ، اب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.