"روزي پاك" با محوريت كسب روزي حلال توليد و پخش مي شود.در برنامه اين هفته به بررسي موضوع پارتي بازي در ادارات و ارتباط آن با كسب روزي حلال پرداخته مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "روزي پاك" با محوريت كسب روزي حلال توليد و پخش مي شود.در برنامه اين هفته به بررسي موضوع پارتي بازي در ادارات و ارتباط آن با كسب روزي حلال پرداخته مي شود.

اگر صادقانه بنگریم در می یابیم بسیاری از مردم در پی مواجهه با برخی مشکلات و موانع قانونی، به دنبال پیدا کردن نوعی رابطه هستند تا مشکل اداری خود را از راه میانبرِ پارتی بازی و توصیه پذیری حل کرده و یا روند انجام آن را سرعت بخشند. چون معتقدند بدون بند"پ" خصوصاً در برخی سازمان های خاص یا کاری از پیش نمی برند یا خواسته ی آن ها به قدری به سختی انجام می پذیرد که فرد قید درخواست خود را می زند. 

مسعود بصيري كارشناس اجتماعي ميهمان برنامه اين هفته خواهد بود و در مورد پارتي بازي و مضرات آن در جامعه مطالبي را خدمت شنوندگان محترم عنوان مي كند.

حسين سلطاني تهيه كننده،علي البرزي سردبير،ليلا اميد يگانه نويسنده و ليلا جعفر پور گوينده همراه شما در اين برنامه خواهند بود.

"روزي پاك" كاري از گروه اقتصاد و اطلاع رساني شبكه اقتصاد است كه روزهاي دوشنبه و پنج شنبه هر هفته ساعت 20:25 تقديم شنوندگان محترم مي گردد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رادیو ، اقتصاد ، ادارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار