رئیس شورای شهر برای حل اختلاف و انتقاد مختاباد درخصوص رای گیری کمیسیون فرهنگی پیشنهاد برگزاری جلسه خصوصی با حضور اعضای این کمیسیون را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در چهاردهمین جلسه غیر علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران عبد الحسین مختاباد اعتراض خود به انتخاب هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجدد مطرح کرد و خواستار رای گیری مجدد این کمیسیون شد.

بر اساس این گزارش با مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران با پیشنهاد برگزاری جلسه خصوصی برای حل این اختلاف پیش قدم شد و عنوان کرد این موضوع در یک جلسه خصوصی با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است مختاباد عضو شورای شهر تهران در جلسه سه شنبه هفته گذشته با بیان اینکه بی اخلاقی در جامعه ما دارد تبدیل به اخلاق می شود: اظهار داشت؛ من از چند سال قبل برای اجرای برنامه ای به همراه گروهی به شانگ های دعوت شده بودیم و به دلیل اینکه نمی شد ویزای انفردی برای من صادر شود مجبور شدم در این برنامه شرکت کنم و انتخباتات کمیسیون ها در غیاب من برگزار شده و خواستار وحتی از طرف وی عنوان شده بود که از کمیسیون فرهنگی به این دلیل استعفا خواهد داد.

انتهاي پايم/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.