رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: تاخیر در پروازها آن هم به شکل غیر‌معمول عموم مردم و بهره‌برداران از پرواز هوایی را کلافه کرده است.

مصطفی افضلی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: یکی از مشکلات و معضلاتی که مردم به ویژه بهره‌برداران از صنعت هوایی با آن گریبانگیر هستند تاخیر در پروازها و خدمات‌رسانی نامناسب شرکت‌های هواپیمایی است که به شکل مختلف این کوتاهی و سهل‌انگاری‌ها و همچنین قصور شرکت‌های هواپیمایی نظیر ایران ایر و آتا اسباب نارضایی و گله‌مندی مردم را فراهم کرده است.

وی گفت: امروز یکی از مواردی که بنده خود شاهد آن بودم و در روزهای گذشته نیز شاهد تاخیر 7 الی 8 ساعته مسافران شرکت هواپیمایی آتا بودیم که بدون هیچ توجیه فنی و علمی این تاخیرها انجام شده و مسئولان نیز از پذیرایی حداقلی برای مسافران امتناع کردند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هر چند استان اردبیل در فرودگاه از مسافران در اردبیل با غذای گرم استقبال شد اما وضعیت به حدی در پروازها و تاخیرهای به وجود آمده نامناسب است که بنده قصور و کوتاهی را به شرکت هواپیمایی کشور منعکس کردم و قطعاً این موضوع را با وزیر راه و شهرسازی در میان گذاشته و خواستار عذر‌خواهی رسمی شرکت آتا و ایران ایر خواهم بود.

افضلی‌فرد گفت: هر چند این عذرخواهی‌ها دردی را دوا نمی‌کند و کار باید از اصل و ریشه اصلاح شود اما شرکت‌های هواپیمایی باید بفهمند که در این تاخیرها تنها هزینه‌های مشهود نیست که دچار ضرر و زیان می‌شود بلکه این هزینه‌های نامشهود است که آن‌ها را متضرر می‌کند.

وی تصریح کرد: در سایه این تاخیرها و غفلت‌هایی که شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌دهند در حقیقت اعتماد، حیثیت و آبرویشان را در بین مردم دچار خدشه می‌کنند و به یقین سرمایه بزرگ اعتماد مردمی را از دست می‌دهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل بیان داشت: متولیان این شرکت‌ها نباید اجازه دهند که به این رابطه و سرمایه عظیم خدشه‌ای وارد شود و یا عده‌ای بخواهند این سرمایه‌ها را تضعیف کنند.

افضلی‌فرد به تاخیر هشت ساعته شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر اردبیل - مشهد اشاره کرد و افزود: طبق مقررات اگر پرواز شرکتی بیش از 2 ساعت تاخیر داشت باید این پروازها کنسل شود در حالی که چنین امری را در پروازهای انجام شده در فرودگاه‌های مختلف شاهد نیستیم.

وی تاکید کرد: اگر شرکت‌های هواپیمایی چندین بار از بابت تاخیر متضرر شوند دیگر تاخیرها را اصلاح کرده و به جبران برخی قصورها و کوتاهی اقدام می‌کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، تاخیر ، پروازها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.