شهردار منطقه 9 تهران از اجرای طرح نگهداشت در میدان آزادی خبر داد و گفت: بیشترین عملیات عمرانی در محوطه برج آزادی و در قالب ترمیم باغچه ها و مرمت کفپوش اجرایی می شود.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس حسین سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در محوطه برج آزادی ، ترمیم سنگ و کفپوش این محدوده در دستور کار قرار گرفت و اکثر اقدامات در این زمینه به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: میزان اجرای جدول در باغچه های میدان آزادی در حدود 500 متر طول بوده و عملیات اصلاح سنگ کف میدان آزادی به میزان 200 مترمربع در حال انجام است و بزودی شرایط مطلوبی در این معبر مهم از پایتخت بوجود می آید.

سلطانی افزود: چندی پیش طرح های مختلف نگهداشت شهر در سطح محدوده به شیوه مناسبی اجرایی شد و شهروندان در حوزه های مختلف شاهد این موضوع بودند و همچنان بحث نگهداشت در اولویت فعالیتهای این شهرداری قرار دارد.

شهردار منطقه 9 در پایان ضمن ابراز امیدواری در خصوص حفظ و نگهداشت میدان بزرگ آزادی ، خاطرنشان کرد: ارتقا زیبایی بصری میدان آزادی به عنوان دالان غربی ورود به پایتخت همواره مورد توجه این شهرداری بوده و با اتمام عملیات عمرانی در این میدان ، تمامی مشکلات موجود در محوطه برج آزادی مرتفع می شود.  /ف
برچسب ها: شهردار ، میدان ، آزادی ، برج ، ترمیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار