اراک/

70درصدماشین آلات عرضه شده درنمایشگاه سنگ محلات به فروش رسید

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی سنگ محلات گفت: 70 درصد از ماشین آلات تخصصی صنعت سنگبری عرضه شده در این نمایشگاه به ارزش شش میلیارد تومان توسط فعالان این بخش در محلات خریداری شد

سروش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، در آیین اختتامییه این نمایشگاه صنعتی افزود: 10 درصد از این ماشین آلات عرضه شده در نمایشگاه بین المللی از کشورهای شرکت کننده ایتالیا، چین، کره جنوبی، ترکیه و ژاپن در بخش فرآوری و برش بخش معدن سنگ بود که حدود یک میلیارد ریال فروخته شد.
وی از استقبال خوب فعالان صنعت سنگ در نمایشگاه بین المللی سنگ، معدن و صنایع وابسته محلات افزود: این نمایشگاه از 24 مهر امسال به مدت سه روز با حضور نمایندگان کشورهای یاد شده به میزبانی انجمن سنگبران محلات برگزار شد.
مدیر اجرایی این نمایشگاه بین المللی گفت: نمایشگاه مذکور در فضایی به وسعت 10 هزار متر مربع در چهار سالن اختصاصی مسقف با مجموع 156 غرفه دایر شده بود.
سروش افزود: بزرگترین فرش دستبافت با نمایه های سنگ و گل محلات به مساحت یکهزار متر مربع در آیین افتتاحیه این نمایشگاه رونمایی شد که جلب نظر نمایندگان شرکت کننده خارجی و داخلی شد.
وی گفت: نمایش ساخت مصنوعات سنگی و مجسمه تراشی بصورت زنده با حضور استادکاران برجسته کشور و برگزاری تورهای آموزشی و گردشگری با رویکرد آموزش های کیفی معدنکاری و صنایع وابسته سنگ تزئینی از بخش های جانبی این نمایشگاه بود. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.