حمید علی عسگری، بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس بعد از مدتها یک بازی در شأن خود انجام داد و حالا خبر می‌رسد که او هم به دنبال فرار از طلسم پیراهن شماره هفت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سال‌ها اين موضوع که پیراهن شماره هفت متعلق به علی پروین بود، مطرح می‌شود. اين پيراهن طلسمی است که باعث می‌شود هرکس آن را می‌پوشد یا مصدوم شود یا این که از پرسپولیس برود.

یکی از کسانی که تلاش کرد این طلسم را بشکند حمید استیلی بود که بعدها پشیمان شد.

پس از او محمد پروین صاحب شماره هفت شد که با آن به جایی نرسید در سال‌های گذشته نیز حمید علی عسگری با اعلام این که خرافاتی نیست و چنینی اعتقادی ندارد شماره هفت را پوشید اما او با این شماره بارها مصدوم شد و حتی کارش به جدایی کشید.

علی عسگری در بازگشت دوباره با سماجت همین شماره را پوشید، اما دوباره مصدوم شد تا او هم ایمان بیاورد که شماره هفت پرسپولیس طلسم شده است و این پیراهن بايد به موزه برود.

علی عسگری در مصاف با داماش با همین شماره یک گل استثنایی زد و جالب این است که شنیدیم درحالی بخت دوباره به این بازیکن رو کرده که تصمیم گرفته بود در نیم فصل این شماره را عوض کند. حالا باید دید که او از تصمیمش منصرف می‌شود یا این که پای آن می‌ایستد.

گفتنی است، چهارسال پیش از این نیز محمد پروین با همین پیراهن در مصاف با پاس یک گل استثنایی روی ضربه ایستگاهي زده بود.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
آرمان نیرومند زاده
۰۰:۴۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
خیلی عالی بود آفرین باید افتخار کرد
انشالله همیشه خندان و موفق باشید و هیچ وقت منفی فکرنکنید .!!
چاکر همه هستم .
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۰۴ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
هرچی برسبولیسا گلهای خوب خوب میزنن دم اقا سید گرم زودی عوضشو در میاره از 40متری گل میخوره.شاید اقا بوریا بیش اقا کریم تمرین میکنه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۲:۲۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
خرافه ای بیش نیست!!!!!!
Kazakhstan
سعيد
۱۰:۰۵ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
چقد جالب............
آخرین اخبار