مهمترین عناوین خبری گروه "علمی - پزشکی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: "اورژانس هوایی" بخش مغفول مانده امداد کشور/ضعف "بودجه" بال هاي امداد هوايي را بست، ماجرای شکایت 100 هزار تومانی از "پزشکان متخلف" و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه علمی -پزشکی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

"اورژانس هوایی" بخش مغفول مانده امداد کشور/ضعف "بودجه" بال هاي امداد هوايي را بست



 نبود ناوگان هوایی در "اورژانس کشور" تلفات انسانی زیادی را به دنبال دارد زیرا در بسیاری از موارد آمبولانس‌ها به دلیل ترافیک شدید در شهر بسیار دیر به محل حادثه می‌رسند.


ماجرای شکایت 100 هزار تومانی از "پزشکان متخلف"

رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: نرخ شکایت از پزشک توسط مجمع معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی تعیین می شود که البته نرخ 100 هزار تومانی برای شکایت از پزشکی که خارج از تعرفه هزینه دریافت کرده محسوب نمی‌شود.


کسب رتبه هشتم "پیام نور" با 16 پله صعود در پایگاه علوم جهان اسلام

"دانشگاه پیام نور "امسال با صعود 16 پله ای رتبه هشتم را به خود اختصاص داد و همچنین دانشگاه پیام نور رتبه هشتم دانشگاه های غیر علوم پزشکی کشور در پایگاه جهانی وبومتریک و رتبه دوم کشور در بحث آموزش الکترونیکی در سومین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات را کسب کند.


رشد قارچ گونه موسسات غیرمجاز اعزام دانشجو/ دانشجویان به "سامانه وزارت علوم "مراجعه کنند

در کشور 180 موسسه مجاز برای اعزام دانشجویان به دانشگاه خارج از کشور وجود دارد که برای اعزام به دانشجویان هشدار داده می شود به سامانه وزارت علوم مراجعه کنند.


"طرح پیوست سلامت" ضمانت اجرایی ندارد/ بهتر است كه اين آئين نامه ابلاغ نشود

 طرح پیوست سلامت باید در تمام عرصه های مختلف مانند بهداشت، اجتماع اقتصاد و سایر زمینه ها انجام گردد تا شاهد ارتقاء سلامت در تمامی این زمینه ها بوده و توسعه پایدار بدون طرح پیوست سلامت عملا بی معنا است.


تمدید مهلت ارسال مقاله به کنفرانس ملی کتابخانه دیجیتالی

 مهلت ارسال مقاله به کنفرانس ملی کتابخانه دیجیتالی تا پایان آبان ماه تمدیدشد.


شکستگی دست و پا تقصیر گوشتان است
پزشکان به تازگی دریافته اند که شکستگی دست و پا که به ویژه در اثر سقوط از ارتفاع و یا پله ها رخ می دهد می تواند به خاطر مشکلات شنوایی در افراد باشد.


کشف روشی جدید در کنترل میکروب کنسروها/ از بین بردن میکروب کنسروها تا 99 درصد



پس از 2 سال کار شبانه روزی پژوهشگران از تکنیکی جدید جهت کنسرو مواد غذایی و کاهش 99 درصدی میکروب و باکتری های مختلف اطلاع دادند.



استفاده از روش های نوین غیر تهاجمی در کنترل درد

روش های مداخله ای کنترل درد مانند PRP با پلاکت های حاوی فاکتور رشد از روش های نوین بوده که در کنترل دردهای آرتروز و سرطان مؤثر است.



تاريخ گردهمايي غول هاي تلفن همراه مشخص شد!

شركت هاي برتر توليد كننده تلفن هاي همراه در ماه ميلادي نوامبر يك گردهمايي بزرگ خواهند داشت
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، مهمترین ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار