عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت گفت: از دفتر حفظ و نشر آثار امام خميني(ره) انتظار داریم تا اسناد سخناني را که به بنيان‌گذار جمهوري اسلامي نسبت داده مي‌شود را ارائه کنند تا ابهامات برطرف شود.

"علی بیانی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بيان اينکه مسائلي که در مورد حضرت امام خميني(ره) مطرح مي‌شود بايد همراه با مستندات ارائه شود، اظهار داشت: اگر افرادی برای رسیدن به مقاصد شخصی خود بخواهند بياناتي از قول حضرت امام(ره) نقل و سخنان این مقام والا را جعل یا تفسیر به رای کنند به هیچ عنوان پسندیده و قابل قبول نبوده و ما از دفتر حفظ و نشر آثار امام خميني(ره) انتظار داریم تا اسناد سخناني را که به بنيان‌گذار جمهوري اسلامي نسبت داده مي‌شود را ارائه کنند تا ابهامات برطرف شود.
 
بياني تصريح كرد: موضوعاتی که اخیرا در فضای مجازی مطرح شده، قطع به يقين خلاف سخنان حضرت امام(ره) است و امروزه با وجود مقام معظم رهبری خط مشی امام (ره) ادامه دارد و کسی این حق را ندارد که از نبود امام سوءاستفاده کند.
 
وي با توجه به اتفاقات اخير اذعان داشت: مسائل مطرح شده در فضای مجازی، ادامه بحث‌های سال 88 است و عده‌ای با سوءاستفاده از اینکه حضرت امام (ره) در قید حیات نیستند، بیاناتی را از جانب ایشان نقل مي‌كنند تا بتوانند در كشور برای خود مشروعیت ایجاد کنند.
 
اين عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت به وظايف قشر دانشجو در اين موضوع اشاره کرد و گفت: وظیفه قشر دانشجو و دانشگاهیان است که بیانات حضرت امام(ره) را در جامعه و در بین جوانان تبیین کنند و مواضع روشن ايشان را به گوش ملت ایران به خصوص قشر جوان برسانند، حتي در رابطه با موضوع آمریکا نیز وظیفه ما دانشجویان است كه بیش از پيش در بحث استکبارستیزی و مقابله با آمریکا خط مشی انقلاب را پیگیری کنيم، چرا که دانشجويان به عنوان پيشقراولان استکبارستیزی بعد از تسخیر لانه جاسوسی اين وظيفه را به عهده گرفتند.
 
بياني با اشاره به سالگرد 13 آبان گفت: دانشجویان این را وظیفه خود می‌دانند که در روز استکبارستيزي پيام انقلاب را به گوش جهانیان برسانند، چرا که امام بزرگوارمان اين اقدام را "انقلاب دوم" نام نهادند.
 
اين عضو شوراي مركزي دفتر تحكيم وحدت در پايان به موضوع برقراري روابط ايران و آمريكا اشاره و خاطرنشان كرد:  دانشجویان باید موضع امام خمینی(ره) در خصوص رابطه با آمریکا را شفاف بیان کنند و همانطور که امام عزيزمان در سخنان خود صریح و شفاف تأكيد كردند که "تا زمانی که آمریکا بر سر عقل نیاید هیچ‌گونه رابطه‌ را برقرار نخواهیم کرد" و رهبر فرزانه انقلاب نيز در بیانات خود فرمودند "من در رابطه با آمریکا خوشبین نیستم"، ما تشکل‌های دانشجویی نیز امیدواریم دولتمردان كشورمان با این پیش‌زمینه وارد فضاي مذاکرات شوند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار