سرپرست اداره مطالعات منطقه 13 با اشاره به برگزاری همایش محله‌ای با شعار "محله خوب، زندگی مطلوب" گفت: اين همايش داراي بعد نمادين و ويترين مناسبي براي نمايش خانه هاي پژهش است تا در جمع اهالي محله خود بيشتر شناخته شوند و فعاليت هاي خود را معرفي كنند.

زهره آواز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اين همايش اين امكان را به مردم يك محله ميدهد تا در يك فضاي مناسب با مدير محله، شوراياري و مسئول خانه هاي پژوهش فارغ از بحث‌هاي معمولي درباره محله خود گفتگو كنند و در جهت پررنگ تر كردن نقاط مثبت محله خود گام موثري بردارند.
وي تصريح كرد: : در این همایش کلیه شهروندان ساکن محلات و کلیه گروه های سنی، جنسی با توصیف نقاط مثبت محله خود از طریق ارسال مقاله، دلنوشته، تک نگاشت، شعر و داستان درخانه های پژوهش سرای محلات می توانند شرکت نمایند.
وي افزود: بعد از اعلام فراخوان كليه آثار در دبيرخانه همايش جمع آوري و با بررسي مقالات شاخص هاي مخلفت را استخراج كرده و در يك روز مشخص همايش با حضور مردم برگزار مي شود.
آواز با بيان اينكه در همايش 3 مقاله برتر انتخاب شده و مطالب آن براي مردم بازگو مي شود خاطرنشان كرد: بعد از اجراي همايش پژوهشگر محله چكيده اي از كل مقالات به دست آمده را به عنوان شاخص هاي مطلوب در قالب يك گزارش به اداره كل ارجاع ميدهد./ف
برچسب ها: همایش ، محله ، زندگی ، مطلوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار