امام جمعه موقت شهرستان پارس‌آباد گفت: مذاکرات هسته‌ای با حفظ حقوق ملت ایران انجام شد و تیم مذاکره‌کننده از این تعامل و ارتباط رضایت کامل داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار داشت: ما در این مذاکرات شفاف و روشن دیدگاه‌های حقیقی جمهوری اسلامی ایران را تبیین کردیم و به دنیا نشان دادیم که هرگز از این مطالبات و حق و حقوق واقعی کوتاه نیامده و عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه در تمام مذاکرات دشمنان به ویژه تحرکات رژیم صهیونیستی اسباب اختلال و برخی تنش‌ها را فراهم آورده است، تصریح کرد: تا زمانی که آمریکا و غرب دنباله‌روی سیاست خصمانه صهیونیسم باشند در این مذاکرات نتایج و دستاوردهای حقیقی به دست نمی‌آید و شایسته است طرف‌های مذاکره‌کننده از خود رژیم صهیونیستی بخواهند تا سلاح‌های هسته‌ای خود را امحا کند سپس در میدان اظهار نظرهای نابخردانه وارد شود.

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هرگز از سر استیصال در این مذاکرات حضور پیدا نکرده است، خاطر نشان کرد: مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران از سر صداقت و شفافیت موضوع است چون که کوچکترین انحرافی از اهداف حقیقی به وجود نیامده است.

حجت الاسلام اسدی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز با گرامیداشت هفته ولایت، این هفته را فرصتی مناسب برای شناخت جایگاه امامت و ولایت توصیف کرد و ادامه داد: اگر کسی به ولایت اعتقاد نداشته باشد اعمال واجب و مستحبی او قابل قبول نیست.

وی حادثه غدیر را یادآور شد و اضافه کرد: ‌این حادثه ماجرای دلدادگی مکتب اسلام به راهنما و پیشوای صالح و شایسته است چرا که پیامبر مکرم اسلام راضی نمی‌شود امت خود را بدون رهبر و هادی صالح به حال خود رها کند/س.

برچسب ها: اردبیل ، حفظ ، حقوق ، ملت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.