امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: تکیه بر اصل ولایت در جامعه اسلامی نجات‌بخش است چرا که امت به ولی و رهبر صالح نیاز دارند تا راه را از چاه بشناسند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /حجت‌الاسلام کریم قیاسی افزود: ‌اگر حادثه غدیر نبود امت در پیمودن راه حقیقی اسلام دچار انحراف و گمراهی می‌شدند و از همین روست که همه ما باید به این رکن رکین اهمیت و بها خاص دهیم.

وی عید غدیر را عید بزرگ و عظیم امت اسلامی توصیف کرد و افزود: شایسته است در این عید بزرگ حقیقت و حقانیت دین الهی و تعیین جانشینی به حق را تبیین کنیم چرا که جامعه هدایت شده و رسته از دامن گناه و آلودگی می‌تواند جامعه شایسته الهی باشد.

امام جمعه بیله سوار تاکید کرد: آنهایی که با کینه، خشم و عداوت ولایت علی (ع) را نمی‌پذیرند در حقیقت اصل ولایت و رهبری صالح را نادیده گرفتند و همیشه نیز در طول تاریخ از این مسیر زاویه گرفته و در دام هلاکت و سکوت افتادند.

حجت الاسلام قیاسی در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 اشاره کرد و ادامه داد: آنچه که در این مذاکرات بسیار امیدبخش به نظر رسید سخنرانی شفاف تیم مذاکره‌کننده ایران بود که هرگز اجازه نداد حق و حقوق این ملت نادیده گرفته شود.

وی با اظهار تعجب از شیوه و سلوک غربی‌ها در تسلیم شدن در برابر خواسته نامشروع رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: طرف غربی نشان داد که حتی مخفی‌ترین مطالب سری را بلافاصله با رژیم صهیونیستی در میان می‌گذارد و جیره‌خوار این رژیم نامشروع است.

حجت الاسلام قیاسی بیان کرد: مذاکره بر سر حق و حقوق واقعی ملت ایران مذاکره‌ای نابجاست و ما تمام فعالیت‌های هسته‌ایمان شفاف و روشن است و هرگز اجازه نمی‌دهیم در این باب سخنی به میان بیاید/س.

برچسب ها: اردبیل ، تکیه ، بر ، ولایت ، فقیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.