نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه سمنان با تاكيد بر حق ايران در برخورداري از دانش صلح آميز هسته اي گفت: مذاكرات با گروه ۱ + ۵ بايد تكرار شود تا به نتايج مطلوبي برسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمد شاهجراغي در خطبه هاي نماز جمعه سمنان با اشاره به پايان دور اول مذاكرات ايران با گروه ۱+۵ افزود: اميدواريم اين مذاكرات نتايج خوب و مثبتي به دنبال داشته باشد.

وي با تاكيد بر اينكه در مساله هسته اي يك ذره نبايد عقب نشيني كنيم اظهار داشت: دشمن را بايد هميشه دشمن بدانيم و دشمنان هيچگاه دست از دشمني خود با ملت ايران برنمي دارند.
شاهچراغي آمريكا را قابل اعتماد ندانست و افزود: كساني كه پاي ميز مذاكره مي روند بايد با عزت، قدرت و حكمت بروند و بدانند كه شيطان بزرگ مكر و حيله دارد و نبايد در برابر دشمنان ضعف نشان داد.
امام جمعه سمنان مساله هسته اي را براي دشمنان يك بهانه دانست و تصريح كرد: اگر اين بهانه از انها گرفته شود بهانه ديگري درست مي كنند و بايد در اين زمينه با قدرت در برابر دشمنان ايستاد.
وي اسراييل را خط قرمز آمريكا دانست و گفت: استكبار جهاني دست از اين خط بر نمي دارد.
شاهچراغي با تبريك عيد سعيد غدير خم افزود: عيد غدير از اعياد بزرگ مسلمين است و ولايت روز غدير محور اصلي دين و فروع دين و محور توحيد است.
وي با بيان اينكه مساله ولايت از غدير آغاز شد خاطرنشان كرد: كساني كه از ولايت فاصله گرفتند ضربه خوردند و اين بايد براي ما عبرت باشد و از ولايت و رهبري نبايد فاصله بگيريم.
امام جمعه سمنان به پيام رهبري به حجاج بيت الله الحرام نيز اشاره كرد و گفت: وحدت و دشمن شناسي از محورهاي اين پيام بود و هز دو از نشانه هاي حج ابراهيمي است. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.