پيشكسوت فوتبال كشورمان اظهار داشت: عملكرد تيم هاي ليگ برتري تاكنون معمولي بوده و هنوز نتايج تيم ها ايده آل نشده است، فقط بين اين تيم ها، فولاد ثبات بيشتري داشته است.

حميد درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تمام عملكرد تيم ها معمولي بوده است و شكل متفاوتي از آن ها نديده ايم و در كل خيلي عالي نبوده است.

پيشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: تيم سپاهان شروع خوبي داشت اما در يك دوره از بازي ها افت کرد و نوسانات زيادي داشت، اما الآن نسبت به تيم هاي ديگر كه از آن ها انتظار ديگري مي رفت ثبات بهتري پيدا كرده است و توانست در موقعيت و جايگاه خوبي قرار گيرد.

وي در رابطه با تيم فولاد صدرجدولي گفت: فولاد عملكردش بد نبوده است و با توجه به جايگاه و روندي كه داشته است، نسبت به تيم هاي ديگر خوب امتياز گرفته است و ديگر تيم ها مانند استقلال كه درگير جام باشگاه هاي آسيا بوده و نتوانسته است تيم را در جهت هدف هاي خود سوق دهد و در كل نمي توان در نيم فصل گفت كه كدام تيم عملكرد بهتري داشته است زيرا در نيم فصل دوم شرايط خيلي از تيم ها تغيير مي كند و بايد تا پايان فصل صبر كرد و آن موقع عملكرد تيم ها را بررسي كرد.

درخشان همچنين در خصوص تيم پرسپوليس گفت: پرسپوليس با توجه به هزينه و برنامه ريزي كه كرده است بايد جايگاه بهتري داشته باشد و در سطح بالاتري در ليگ ظاهر شود.

وي در رابطه با تمامي تيم هاي ليگ اظهار داشت: بقيه تيم ها با توجه به تجربه و قدمتي كه دارند توانستند همان طور كه مي خواهد نتيجه بگيرند و باز هم بايد تا پايان فصل منتظر بمانيم تا تمامي تيم ها ثبات خودشان را پيدا كنند.

پايان متن/مح
برچسب ها: درخشان ، فولاد ، لیگ ، برتر ، پیشکسوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار