رييس پليس راه فرماندهي انتظامي مازندران امروز وضعيت تردد در محورهاي مواصلاتي كندوان (كرج - چالوس) ، هراز ، فيروزكوه و كياسر به ساري را عادي و روان بیان كرد

سرهنگ محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: به منظور افزايش ايمني ، ايجاد كشش و آسان سازي عبور و مرور وسايل نقليه، اعمال محدوديت هاي ترافيكي از روز سه شنبه ۲۳ مهر در محورهاي مواصلاتي استان آغاز شده بود و تا پايان فردا ادامه دارد.

وي افزود: علي رغم برخي تغييرات آب و هوايي در چند روز اخير در مناطق كوهستاني حوزه استحفاظي پليس راه مازندران، هم اكنون سطح جاده هاي مواصلاتي اين حوزه خشك و هوا صاف است.

رييس پليس راه فرماندهي انتظامي مازندران تصریح کرد: با اين وصف رانندگان در محدوده ارتفاعات لاريجان در جاده هراز ، ولي آباد در جاده چالوس و گدوگ در جاده فيروزكوه شاهد ابري بودن هوا و برخي نقاط مه گرفتگي مسير خواهند بود.

سرهنگ محمدنژاد همچنين از اعمال محدوديت هاي ترافيكي در جاده هاي استان هر هفته در روزهاي پنجشنبه و جمعه خبر داد.

وی همچنين با توصيه به رانندگان براي رعايت قوانين و مقررات راهنمائي و رانندگي ، گفت: مركز كنترل ترافيك پليس راه مازندران با شماره تلفن ۷۱-۳۲۸۷۰۷۰-۰۱۵۱ و ۲۱۸۲۹۳۴-۰۱۵۱ به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه هاي استان است/س...

برچسب ها: تردد ، محور ، مواصلاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.