استاندار آذربایجان شرقی با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی تبریز، از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه در سالن‌های امیرکبیر، پروین اعتصامی و شهریار بازدید کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در این بازدید با برخی از صنعتگران فعال در صنعت خودرو و قطعه‌سازی به گفت‌وگو پرداخت و با دستاوردها و فناوری‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه آشنا شد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی ایران - تبریز تا 26 مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برپا شده و در آن شرکت‌‌های مختلف خودرو و قطعه‌سازی و نمایندگانی از 11 استان کشور و هشت کشور خارجی محصولات خود را به نمایش متخصصان و عموم مردم گذاشته‌اند.

انواع خودروهای سواری و سنگین، دستگاه‌های تعمیرگاهی، روغن موتور، فیلتر، انواع قطعات یدکی خودرو، انواع کمپرسور، باتری خودرو، پیستون، سیستم‌های الکتریکی و ایمنی خودرو، لیفتراک، انواع تایر، ماشین‌آلات راهسازی و ساختمانی، کامیون، قطعات فولادی و اسپورت خودرو از محصولات عرضه شده در این نمایشگاه است.

همچنین در بخشی از این نمایشگاه خودروهای قدیمی و کلاسیک در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفته است/س

برچسب ها: نمایشگاه ، صنعت ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.