جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان دیشب با حضور عموها و خاله‌های مورد علاقه بچه‌ها تولد بیست سالگی خود را جشن گرفت و کودکان و نوجوانان همدانی هم در این جشن سهیم بودند.


 
به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از ستاد خبری بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، جشنواره بیستم با حضور کودکان و نوجوانان همدانی در محیطی باز و به صورت مردمی برگزار شد.
دبیر جشنواره، عمو مهربان، خاله رویا، ململ، عمو حمید و... از جمله مهمانان ویژه مراسم افتتاحیه بودند.
مدیر اجرایی بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پیام‌آور شادی و نشاط است، افزود: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان سال 71 در همدان زاده شد؛  پس از چند سالی از این شهر عزیمت کرد و چهار سال است که دوباره به همدان بازگشته است.
وی با بیان اینکه مردم فرهنگ دوست همدان از این جشنواره استقبال خوبی داشتند، ادامه داد: در بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، 49 نمایش در بخش های مختلف کودک، نوجوان، خردسال، بخش ویژه همدان، نمایش خیابانی و کارگاه های تخصصی با حضور اساتید مجرب برگزار می شود.
مدیر اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: در این جشنواره 350 نفر از هنرمندان داخلی و خارجی از هشت کشور جهان میهمان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین خواهند بود.
وی افزود: نمایش های این جشنواره در 6 سالن شهر همدان به اجرا در می آید و نویدگر ایجاد فضایی شاد و مفرح برای تمام کودکان و نوجوانان خواهد بود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.