معاونت وزارت ورزش در مورد خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس گفت: وزارت ورزش که مالک این دو تیم بوده، مقدمات بخشی از امور مربوط به خود را پیگیری می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، نصرالله سجادی پس از پایان بازدید از اردوی ملی‌پوشان وزنه‌برداری در جمع خبرنگاران گفت: اگر  وزنه‌برداران بتوانند رکوردهای خودشان را بزنند برای ما کافی است چون می‌دانم که برای اولین‌بار با پیراهن تیم ملی به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شوند، البته با صحبت‌هایی که با کادر فنی داشتیم و اطلاعات آن‌ها می‌دانم که به مدال‌هایی نیز دست خواهیم یافت.

معاونت وزارت ورزش  در مورد انتخابات فدراسیون ها یادآور شد: در اساسنامه فدراسیون‌ها  آمده است، کسانی که از ریاست برکنار شده یا استعفاء داده‌اند برای حضور در انتخابات باید مجوز بالاترین مقام که وزیر است را برای حضور  بگیرند.

وی ادامه داد:  برای بازنشسته‌ها نیز تابع قوانین کشور هستیم. یکسری قوانین کشور باید رعایت شود و در وزارتخانه تمام هم و غم ما این است که برای ادامه کار اساسنامه را پیاده کنیم.
 
وی در مورد خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس گفت: یک بخش این کار مربوط به وزارت ورزش است که مالک این دو تیم بوده و یک بخش دیگر مربوط به سایر نهادهاست. عزم وزارتخانه این است که تیم‌داری نکند چون این کار غلط است، پس بخشی که مربوط به ما هست را آغاز کرده‌ایم و امیدوارم سایر بخش‌ها نیز در فرصت قانونی به وظایف خود عمل کنند.
 
سجادی در مورد زمان انتخابات کمیته ملی المپیک گفت: این زمان توسط خود آن‌ها اعلام می‌شود و از این موضوع اطلاعی ندارم.
 
وی همچنین در مورد بودجه فدراسیون‌ها و احتمال بازگشت مربیان خارجی گفت: در رشته‌هایی که باید از مربی خارجی استفاده کنیم با تصمیم فدراسیون‌ها این کار را خواهیم کرد. جلسات مشترکی را آغاز کرده و برای این کار به زودی برنامه‌هایمان را مشخص می‌کنیم.
 
معاونت وزارت ورزش در پایان در مورد بازگشت المپیکی‌ها گفت: مذاکراتمان را آغاز کرده‌ایم تا این مسائل حل شود. یادمان باشد که باید به مدیریت فدراسیون احترام گذاشت. هرکس وظیفه‌ای دارد و ورزشکار هم باید ورش کند. اینکه ورزشکار تصمیم بگیرد چه کسی باشد یا نباشد جزو وظایفش نیست. او می‌تواند پیشنهاد بدهد اما دخالت هرگز.

انتهای پیام/
برچسب ها: معاونت ، وزارت ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار