مدیر عامل خیریه کهریزک اعلام کرد : گوسفندان ذبح شده در این آسایشگاه به آسایشگاهای نیازمند در سراسر کشور ارسال خواهند شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، صوفی نژاد در حاشیه مراسم ذبح گوسفندان به مناسبت عید قربان در |آسایشگاه خیریه کهریزک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ساله در روز عید قربان ذبح گوسفندان در این آسایشگاه برگزار میشود و هموطنان گوسفندان قربانی خود را به آسایشگاه خیریه کهریزک اهدا می کنند.
وی با اشاره به این که درسطح شهر تهران 35 دفتر امر دریافت گوسفندهای قربانی را انجام می دهند افزود: سال گذشته حدود یک هزار و ششصد رأس گوسفند در این آسایشگاه ذبح شد و به نود و هشت آسایشگاه در سراسر کشور ارسال شد امسال نیز پیش بینی میشود یک هزار و ششصد گوسفند به آسایشگاه خیریه کهریزک اهدا شود اما تا این لحظه فقط 750 رأس گوسفند ذبح شده است.
مدیر عامل آسایشگاه خیریه کهریزک یاد اور شد: در صورتی که بیش از یک هزار و ششصد راس گوسفند به آسایشگاه اهدا شود آسایشگاه های پشت نوبتی نیز از گوشتهای قربانی برخوردار خواهد شد.
وی در خصوص اعزام مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک به سفرهای سیاحتی و زیارتی نیز گفت: هر سه شنبه مددجویان آسایشگاه به جمکران اعزام می شوند و سفر به مشهد مقدس نیز برای مددجویان هر ساله برگزار می شود.
صوفی نژاد تاکید کرد: هر ساله از 15 اردیبهشت تا اواخر مهرماه 400نفراز مددجویان به سفر سیاحتی در شمال کشور اعزام میشوند و در صورتی که یک ویلای اختصاصی برای آسایشگاه در نظر گرفته شود این تعداد به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.
گفتنی است : آسایشگاه تازه تاسیس کهریزک در استان البرز ظرفیت پذیرش 150 معلول ذهنی را داراست./

برچسب ها: تهران ، کشور ، ذبح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار