دبیر ستاد مدیریت بحران و جانشین شهردار منطقه یک گفت: از سال 89 تشکیل گروههای دوام در منطقه یک آغاز شده است که 1800 نفر عضو گروههای دوام در منطقه هستند و تا پایان سال به 2 هزار و 300 نفر می رسند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فاتحی منش دیروز در دومین گردهمایی دوامیان منطقه یک گفت: باعث افتخار ماست که جزو دوامیها هستیم و این گردهمایی را بابت تقدیر از دوامیان دلسوز در منطقه یک بر پا کردیم و برای نیاز مردم محله، در زمان وقوع بحران فراگیر که نیروهای دولتی امکان تردد را ندارند دوامیان به کمک مردم می آیند دوامی بودن یک احساس نوع دوستی و فداکاری است و پایدار سازی با هماهنگی مدیریت بحران در زمینه تجهیز گروههای دوام و کانکسهای آنها در محلات انجام می شود.

در ادامه این همایش صالحی سرپرست پیشگیری سازمان مدیریت بحران و معاونت آموزش و مشارکتهای مردمی مدیریت بحران منطقه افزود: عشق در روح و جان دوامیان نسبت به همنوع است که برای هدف والا انتخاب شده اند و این ماموریت ذاتی در جان دوامیان است، دوامیان تواناییها و قابلیتهایشان را در اختیار هم محلیشان قرار می دهند.

سرپرست پیشگیری سازمان مدیریت بحران منطقه با اشاره به این که: در اواسط دهه 80 تشکیل این گروه بررسی شد که درتهران امکان بر پایی دوام امکان پذیر است و یا خیر و با 5 محله پایلوت تشکیل گروههای دوام آغاز شد و در حال حاضر گروههای دوامی برپا شده است که در شرایط عادی با وحدت رویه در تمامی بحثهای مدیریت شهر و محله فعالیت دارند و در زمان بحران به هم رسیدگی می کنند.
بختیاری دبیر خانه نجات منطقه خاطر نشان کرد: از 26 محله در 18 محله گروههای دوام داریم و در  8 محله دیگر تشکیل این گروهها آغاز شده است.

برچسب ها: مدیریت ، دوامیان ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار