سيماي آذري شبكه سحر با ترتيب دادن ويژه برنامه‌اي ، " عيد قربان " از بزرگترين اعياد اسلامي را جشن مي گيرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، ويژه برنامه " عيد سعيد قربان " به تهيه كنندگي حسن سيف الهي براي پخش از سيماي آذري اين شبكه براي اين روز ترتيب داده شده است  . به مناسبت اين عيد بزرگ مسلمين جهان، سيماي آذري شبكه سحر برنامه زنده اي با حضور كارشناس، شاعر و مداح اهل بيت عصمت و طهارت به روي آنتن خواهد برد. در اين برنامه به تاريخچه عيد قربان و جايگاه آن در معارف اسلامي پرداخته مي‌شود . اين برنامه از قسمت‌هاي مختلفي چون گفت‌وگوي كارشناس و مجري-كارشناس، شعرخواني و ... تشكيل شده است.
 
حجت‌الاسلام سيد جواد مرعشي مدرس حوزه علميه و دانشگاه به عنوان كارشناس در برنامه حضور خواهد يافت و به تاريخچه، مناسك و اعمال اين روز بزرگ خواهد پرداخت و حجت الاسلام اصغر جدايي نيز به عنوان كارشناس- مجري، اين برنامه را اجرا مي كند . در ادامه با دعوت از مداحان و شاعران آذري زبان كشورمان، احمد شاه مرادي و رسول جوادي ، مديحه سرايي به مناسبت عيد سعيد قربان اجرا مي شود .
 
در تهيه  اين برنامه؛ معصومه ظهير به عنوان دستيار تهيه كننده و محمدرضا شهبازيان نيز به عنوان گرافيست همكاري دارند.
 
ويژه برنامه " عيد سعيد قربان " چهارشنبه 24 مهر مصادف با دهم ذي الحجه از ساعت 16:30 به وقت تهران به مدت 55 دقيقه براي مسلمانان جمهوري آذربايجان از كانال يك شبكه جهاني سحر به روي آنتن خواهد رفت./ص

انتهاي پيام

برچسب ها: عید قربان ، سحر ، برنامه ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.