پژوهشگر سیاسی کشورمان گفت: جنگ 33روزه حزب الله لبنان و مقاومت چندین ساله ملت مظلوم فلسطین در برابر تهاجمات رژیم اشغالگر قدس نمونه هایی بارز در موضوع بیداری اسلامی به پرچم داری نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران انقلاب و دفاع مقس است .

دکتر حسن عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نقش مقوله بیداری اسلامی گفت :جبهه بیداری اسلامی در حوزه جنگ نرم در مقابل اقدامات ضد فرهنگی گردانندگان صهیونیست هالیوود در از بین بردن فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و اسلامی ایران در جوامع بین المللی است.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که بیداری اسلامی ریشه تمام انقلاب ها و تحولات سیاسی در نقاط مختلف جهان است تصریح کرد :بیداری اسلامی در بیشتر کشور های آزدی خواه و اسلامی ریشه کرده است و ما هر روز شاهد تظاهرات و انقلاب ها در این قبیل کشور ها هستیم.

پژوهشگر سیاسی کشورمانبا تاکید بر نمونه هایی از بیداری اسلامی اضافه کرد: جنگ 33روزه حزب الله لبنان در این نبرد ارزشمند و مقاومت چندین ساله ملت مظلوم فلسطین در برابر تهاجمات رژیم اشغالگر قدس نمونه هایی بارز و مشخص در موضوع بیداری اسلامی به پرچم داری نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران انقلاب و دفاع مقس است .

عباسی در خاتمه اظهارداشت :افسانه ها روزی به واقعیت تبدیل می شوند ودر جریان بیداری اسلامی باید قبول داشت که ضربان حیات استکبار جهانی کند شده است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.