معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 2 از برگزاری انتخابات شهردار مدرسه با هدف آشنایی نوجوانان با مدیریت شهری و افزایش حسن مسئولیت‌پذیری آنان خبر داد.

صابونچی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح انتخابات شهردار مدرسه با هدف بالا بردن سطح آگاهی‌ها و افزایش مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان مقطع راهنمایی همزمان با آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود.

وی افزود: افزایش آگاهی‌های دانش‌آموزان و افزایش مشارکت اجتماعی دانش‌آموزان مقطع راهنمایی همزمان با آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 2 در ادامه خاطرنشان کرد: افزایش آگاهی دانش‌آموزان در زمینه‌های مسائل ایمنی، امور اجتماعی و فرهنگ، امور ورزشی و تربیت بدنی، ترافیک و حمل و نقل، معاون امور شهری و معاون امور شهروندی است که با تلاش و هم‌فکری امور مربوط به مدرسه را انجام گرفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: انتخابات شهردار مدرسه توسط اداره آموزش‌های شهروندی منطقه 2 برگزار می‌شود این انتخابات در هریک از نواحی 9 گانه و در 9 مدرسه راهنمایی دخترانه و پسرانه برگزار می‌شود و شهردار انتخاب شده دارای معاون فرهنگی اجتماعی، معاون حمل و نقل و ترافیک، معاون شهری و معاون شهروندی است که با تلاش و هم‌فکری هم امور مربوط به مدرسه را انجام می‌دهند.

به گفته صابونچی شهردار مدرسه رابط بین دانش‌آموزان و شهرداری خواهد بود یادآور شد: مشارکت دانش‌آموزان در امور شهری از طریق انتخاب شهردار ضمن شکوفا کردن استعدادهای آنان در مسائل مدیریت شهری باعث ارتقای فهم و آگاهی‌های شهروندی و افزایش حس مسئولیت‌پذیری آنان در شهر انتخاب شده و دانش‌آموزان را برای ایفای نقش در جامعه بزرگ‌تر آماده می‌کند.

برچسب ها: انتخابات ، شهردار ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار